Kennismakingsmiddag nieuwe leden - verslag

Zaterdag 25 januari is er een kennismakingsmiddag geweest voor de nieuwe leden.

Deze middag, georganiseerd door de Maandaginstuif, had als doel nieuwe leden kennis te laten maken met het “verenigingsleven”, iets waar onze club zich onderscheidt van de meer commerciële banen.

Auke de Boer heeft deze middag geopend, waarna van de 103 nieuwe leden er circa 50 hebben deelgenomen aan een 9 holes wedstrijd of een clinic onder leiding van Hans von Burg.

Na afloop volgde de prijsuitreiking en werd er aandacht geschonken aan de activiteiten die de diverse commissies organiseren, waarna nog geruime tijd in een genoeglijke clubsfeer werd gesproken over deze middag en de mogelijkheden die deze club biedt

De commissie Maandaginstuif hoopt hiermee een bijdrage te hebben geleverd aan het zich welkom voelen voor de nieuwe leden.