Lustrum Wedstrijd voor leden - 1 oktober 2022

Uitnodiging Lustrum Wedstrijd versie website

Onze golfclub bestaat 45 jaar, waarvan we sinds 1991 op onze huidige parkbaan spelen en met veel plezier!

Daarom vieren we met alle leden op Zaterdag 1 oktober 2022 feestelijk het 9e lustrum van Golfclub Capelle.

Schrijf je direct in voor de golfwedstrijd en de gezellige muzikale avond met lopend buffet en live muziek in Restaurant Mulligan.

Deelname aan de wedstrijd staat alleen open voor leden en begint om 13:00 uur (shotgun start). De spelvorm is Scramble 2-bal en je kunt je individueel of per team van 2 personen inschrijven.

Voor alle leden, ongeacht het speelrecht, is deelname gratis. Het inschrijfgeld bedraagt € 30,- per persoon en wordt gebruikt voor de verzorging van de baancatering, het diner en het feest na de wedstrijd.

Middels deze link: klik hier kan je het aanmeldingsformulier invullen tot en met 27 september om je aan te melden voor de wedstrijd inclusief de feestavond. Je kunt ook een gast uitnodigen voor het bijwonen van alleen de feestavond.

Wij kijken uit naar een gezellige wedstrijd en een mooie feestavond!

Het Lustrum Team