Mulligan Herfsttoernooi

Op zaterdag 9 november organiseert Mulligan by ponderosa het 1e Herfst Golftoernooi.

In de nadagen van de herfst gaan we met elkaar 9 holes shotgun lopen. Uiteraard zijn er weer leuke prijzen te verdienen.

Op deze dag heten wij u van harte welkom met een kopje koffie en appelflap. Als u aan de wedstrijd bent begonnen dan komen wij in de baan langs met lekkere warme chocolademelk, rum en slagroom. Zo houden wij u warm mocht het onverhoopt een kille dag zijn.

Na de wedstrijd ontvangen wij u met een oer Hollands bittergarnituur. Na de prijsuitreiking staat er voor u nog een heerlijk stamppottenbuffet klaar waarvan u kunt genieten, en hopelijk keert u met een goed gevulde maag tevreden huiswaarts.

De prijs voor deze dag is € 25,00 per persoon. Indien u geen lid bent van golfclub Capelle dan dient u extra nog een 9 holes greenfee van € 28,00 af te rekenen. Voor introducés van leden bedraagt dit € 21,00.

Als u zich nog niet heeft ingeschreven kunt u dat hier doen - Klik hier

Mulligan Herfsttoernooi