Verslag Slotdag Damescommissie

Wat een prachtige zonnige dag hadden de dames op dinsdag 29 oktober 2019 toen de slotdag werd gespeeld. Er deden 41 dames mee aan de Scramble-wedstrijd, waarover nog wel enige discussie was.

Ook was het de dag dat de Iron Lady (de monthly medals in de zomer) en de beste dame van de zomerinstuiven werden uitgeroepen.

Dit jaar heeft Hanny Geelkerken de Iron Lady gewonnen.

De strijd om de beste te worden van de zomerinstuiven ging tussen Hanny Geelkerken en Marjan van Ingen. Tot op de laatste instuif (op 22 oktober) was dit spannend. De dames hebben op die dag samen gespeeld en uiteindelijk heeft Marjan van Ingen deze strijd gewonnen. Beide dames van harte gefeliciteerd.

De prijzen voor de Scramble-wedstrijd waren weer heerlijke pakketten van Bij Bourgondisch en die zien er altijd weer feestelijk uit.

De derde prijs ging naar het team Anneke Vermaas, Marjan van Ingen en Janine Lunenberg.

De tweede prijs ging naar het team Henny Jacobsen Jensen, Coos Erdman en Hansje Huibers.

En de eerste prijs was voor het team Valery Kolk, Lucylle Munne en Marianne Verhoeff.

Alle dames van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat.

Op 5 november starten we met de winter-eclectics en natuurlijk de bridgewedstrijden, waarvan de eerste op 12 november wordt gehouden.

De damescommissie hoopt weer veel dames op dinsdag te treffen in de winterperiode.

De damescommmissie