Verslag Hans von Burg Open 2022

Hans von Burg Open 2022

Een trofee die er zijn mag……..

Dat is nog voorzichtig uitgedrukt… want het monumentale gevaarte dat door onze golfpro Hans von Burg beschikbaar is gesteld voor de winnaars van de wedstrijd, die ook zijn naam draagt, mag gezien worden. Sterker nog: vindt er maar eens een plekje voor….

Voor deze trofee werd zaterdag 24 september gestreden door een groot aantal leden van Golfclub Capelle en speciaal voor deze wedstrijd door Hans uitgenodigde gasten en (oud)leerlingen.

De regen die het niet kon nalaten om ons deze middag regelmatig te verfrissen, viel weliswaar niet met bakken uit de hemel, maar vergezelde de spelers op weg naar hun eerste Shotgun-hole.

Maar als er eenmaal gespeeld wordt, dan vallen die paar spetters toch ook wel weer mee! Zelfs kwam er af en toe een waterig zonnetje om de hoek kijken…

Kortom het werd een heerlijke golfdag met op sommige plaatsen een smakelijk hapje, verzorgd door Restaurant Mulligan.

Na afloop, onder het genot van een, nogal royaal snackbuffet, met daarbij de wel verdiende drankjes werden door Hans de prijzen uitgereikt.

Die werden op de volgende onderdelen behaald door:

Longest Drive dames:             Lilian Gillet

Longest Drive heren:              Justin Eerhart

Neary dames:                         Niet gescoord

Neary heren:                          Ferdi Broxks

Winnaars:

1e:       Judith Knotters/Justin Eerhart - en dus de TROFEE!

2e:       Maarten Visser Sr./Maarten Visser Jr.

3e:       Corine Stigter/Wouter van Asten

Hans, bedankt voor deze jaarlijks terugkerende golfdag! En graag tot volgend jaar!