Verslag Oma/Noma wedstrijd

plaatje Oma Noma 2023

Dinsdag 16 mei heeft de Damescommissie wederom de jaarlijkse Oma/Noma wedstrijd georganiseerd. En na een periode van nattigheid en koude, waren de weergoden ons gunstig gezind. De zon scheen volop en de baan was niet nat meer. Sterker nog: de baan lag er als een zonnetje bij! 31 dames deden mee aan deze wedstrijd en hun volledige inschrijfgeld, € 310,-- zal zoals gebruikelijk gedoneerd worden aan SOS Kinderdorpen.

De beste N(iet)oma was dit jaar Ellen Zwarthoff met 34 stablefordpunten. Zij kreeg de bijbehorende wisselbeker uitgereikt.

Martine Pieneman was met 36 stablefordpunten de beste Oma en kreeg de Sophietje en Binkie Oma wisseltrofee uitgereikt.

De 2e prijs werd gewonnen door Corrie Vet met 35 stablefordpunten en hcp 31.1.

De 3e prijs was voor Karen Schuddeboom, ook met 35 stablefordpunten en hcp 33.5.

Deze prijswinnaressen kunnen, als zij willen, als afgevaardigden van onze golfclub meedoen aan de landelijke Oma/Noma finaledag op Golfclub Cromstrijen op vrijdag 29 september 2023. Tijdens deze dag zal ook een deel van het inschrijfgeld gedoneerd worden aan SOS Kinderdorpen.

Overigens zijn ook alle andere golfsters die SOS Kinderdorpen een warm hart toedragen, van harte welkom om aan deze dag mee te doen. Nadere informatie is te krijgen bij Ineke Haringa, tel.06-24822254.

Met een gezellig samenzijn konden wij deze, in alle opzichten geslaagde golfdag, afsluiten.