Verslag Rijnmond Disabled Open

RIJNMOND DISABLED OPEN

Op een zonovergoten Golfbaan Capelle werd op dinsdag 27 augustus het eerste Rijnmond Disabled Open gespeeld.

Begeleid door een enthousiast team vrijwilligers, werden door de deelnemers de negen holes gespeeld onder een temperatuur die het uiterste van de spelers vergde. Maar met de nodige drankjes en met gebruikmaking van de handicarts en voorzien van petjes en parapluis tegen de zon, was het een genoegen om deze golfers bezig te zien!

Na afloop van de wedstrijd, tijdens het genieten van een drankje vond de prijsuitreiking plaats door wethouder Henriette Westerdijk, die o.a. Sport in haar portefeuille heeft.

Met een heerlijk diner, verzorgd door restaurant Mulligan, werd de dag afgesloten en nam men afscheid met de belofte om elkaar weer snel bij de volgende golfwedstrijd te treffen.

Team G voor G