Verslag Vriendinnendag 16 juli 2019

Wat hadden we weer een gezellige dag op 16 juli 2019. Alle dames waren er met een vriendin van buiten of een van onze eigen club. Het thema dit jaar was Bloemen en menigeen had daar gehoor aan gegeven. Het zag er allemaal heel kleurrijk en bloemig uit in het clubhuis met al die min of meer verklede dames.

Voor het begin van de wedstrijd stond er beneden op het parkeerterrein een wagen van Golfdiva met leuke golfaccessoires en schoenen, maar binnen stond alle golfkleding. De dames konden er niet omheen. Er werd gretig gezocht, gepast en gekocht.

Na de inschrijving bij de wedstrijdtafel gingen de dames goedgemutst de baan in.

Tussen hole 7 en 8 stond weer de tent met lekkere hapjes en drankjes, waarvan gretig gebruik werd gemaakt.

Het weer was bijzonder goed, kortom het werd een heerlijke middag op de golfbaan.

Na de borrel en de prijsuitreiking werd er omgekleed en de dames genoten daarna nog van een heerlijk diner, samengesteld door ons restaurant Mulligan. De dames en heren van Mulligan hebben weer enorm hun best gedaan om het iedereen naar de zin te maken. En dat is zeker gelukt.

De uitslagen van de wedstrijd:

Allereerst de mooist aangeklede dames:

Anneke Vermaas en Emily Verhage

De Neary:

Wil Vuijk

De Leary:

De dames Janine en Connie Lunenberg

De eerste prijs met 41 punten:

Sybille Obluda en Irene van Leeuwen

De 2e prijs met 35 punten:

Lucylle Munne en M.C. Geeninck

De 3e prijs met 34 punten: