Wie is er in bezit van BHV, EHBO of soortgelijke opleiding?

Veiligheid bij uw G&CCC

Wij zijn allen verantwoordelijk voor onze veiligheid en die van onze medespelers.

Het bestuur van Golfclub Capelle is zich bewust van het feit dat tijdens het gebruik van de accommodaties; in de baan of op het terrein van de golfclub zich een calamiteit kan voordoen. Om snel te kunnen handelen bij dergelijke situaties is na een risico analyse het calamiteitenplan opgesteld. Dit kunt u vinden op onze website.

Het calamiteitenplan is gericht op een efficiënte en een planmatige inzet van hulpverleners tijdens noodsituaties.

Begin juli 2019 zullen o.a. de vaste staf van de club en het restaurant een opleiding volgen tot Basis Hulp Verlener. De green keepers van HGM volgen hun eigen opleiding. Daarmee hopen we tijdens openingstijden van de baan en het restaurant voldoende BHV aanwezigheid te kunnen bieden.

Voor reanimatie (een onderdeel van BHV) worden jaarlijks al een aantal medewerkers en marshals opgeleid en deze zijn natuurlijk bekend bij de club. Daarnaast zouden we graag inzage krijgen wie van de leden beschikt over een medische, BHV, EHBO of vergelijkbare veiligheidsopleiding. Zodat wij in voorkomende gevallen eventueel een beroep op jullie kunnen doen. Opgave graag per mail aan de BHV coördinatoren: info@golfclubcapelle.nl

Met dank!

Auke de Boer en Ruud de Groot