Buiten Lidmaatschap

Binding houden met Golfclub Capelle

Woon je op grote afstand van de baan maar wil je graag betrokken blijven bij de club en incidenteel spelen dan is het Buiten Lidmaatschap een goede keuze.

Kenmerken Buiten Lidmaatschap

• Een buitenlid krijgt elk jaar 6 op naam gestelde greenfee kaarten, die kunnen worden gebruikt om:
    • een starttijd te boeken op een dag naar keuze door de week of in het weekend, of
    • deel te nemen aan één van de Golfweek-dagen, of
    • deel te nemen aan één van de drie jaarlijks door het bestuur aan te wijzen wedstrijden.
  • Buitenleden kunnen niet deelnemen aan andere wedstrijden of de competitie.
  • Buitenleden kunnen op verzoek Golfclub Capelle als homecourse opgeven tegen betaling van de jaarlijkse NGF contributie.
  • Buitenleden zijn geen leden in de zin van de statuten en hebben geen toegang tot de algemene vergadering.
  • Toelating tot het buitenlidmaatschap is ter beoordeling van het bestuur.

Contributie en Voorwaarden

De contributie bedraagt 25% van de basis contributie. Het lidmaatschap kan worden aangegaan met- of zonder participatie. De tarieven daarvan verschillen. Voor een overzicht van de contributie: klik hier. Voorwaarden zijn van toepassing. Raadpleeg de website, de statuten en het huishoudelijk reglement voor de voorwaarden en neem bij twijfel contact op met het secretariaat van Golfclub Capelle op 010 - 44 22 337 of per email: secretariaat@golfclubcapelle.nl. Wij helpen je graag.