Seniorenleden

De vereniging kent de mogelijkheid van een seniorenlidmaatschap. Op deze pagina zijn de belangrijkste kenmerken hiervan samengevat. Voor de letterlijke bepalingen wordt verwezen naar het huishoudelijk reglement en de statuten.

Voor wie bestemd

Het seniorenlidmaatschap (spelend) staat open voor alle leden van de vereniging die na langdurig lidmaatschap van de vereniging (minimaal 10 jaar met een onbeperkt speelrecht) door leeftijd (minimaal 75 jaar) in aanmerking komen voor deze vorm van het lidmaatschap.

Procedure

Leden, die aan het begin het verenigingsjaar de leeftijd van 75 jaar hebben bereikt en de 10 jaar daaraan voorafgaand ononderbroken gewoon lid zijn geweest van de vereniging komen voor het lidmaatschap in aanmerking en worden automatisch ingeschreven voor het seniorenlidmaatschap (spelend).

Contributie

Het lidmaatschap kan worden aangegaan met- of zonder participatie. De tarieven daarvan verschillen. Voor een overzicht van de contributie: klik hier . Voorwaarden zijn van toepassing. Raadpleeg de website, de statuten en het huishoudelijk reglement voor de voorwaarden en neem bij twijfel contact op met het secretariaat.

Kenmerken Lidmaatschap

Seniorenleden behouden alle rechten en plichten die gewone leden toekomen.