Aan de slag met Trackman

Beste leden,

Het kan jullie niet zijn ontgaan; Trackman is geïnstalleerd op de Driving Range van Golfclub Capelle! Daar zijn wij heel trots op en we gaan vanaf 8 april van start! Met Trackman oefen je techniek, speel je spellen of loop je virtuele rondes op de mooiste banen in de hele wereld.

Vanaf 8 april zijn er op gezette tijden vrijwilligers van de vereniging aanwezig die als ‘ambassadeurs’ van Trackman tekst en uitleg kunnen geven over dit systeem. Zij zijn herkenbaar aan hun oranje bodywarmer en ondersteunen leden en bezoekers graag bij het gebruik van Trackman.

Zij zijn aanwezig op de volgende data:

Je kunt gebruik maken van Trackman de overdekte schermen op de driving range en met je telefoon of tablet op één van de buiten plaatsen, naast de driving range. Voor het meeste spel plezier en ook om jouw vorderingen bij te houden is het goed om in te loggen als je gebruikt maakt van Trackman.

Of je nu een fanatieke golfer bent die zijn of haar spel wil verbeteren, of gewoon een spelletje wil spelen met vrienden; Trackman is golf voor iedereen.

Je hoeft niet te reserveren en je betaalt geen kosten wanneer je Trackman gebruikt. Je betaalt alleen voor de oefenballen. De prijs daarvoor zal per 8 april worden verhoogd, maar leden die gebruik maken van de Xafax App hebben een gereduceerd tarief. Wij zijn hiermee nog steeds de één van de goedkoopste in de regio.

Download alvast de Trackman Golf app.

Voor een korte ‘quick start’ handleiding - klik hier

Wij hopen dat iedereen veel plezier gaat beleven met Trackman!