Trackman Driving Range

Trackman: oefenen, spelen en virtueel golfen

De Driving Range van Golfclub Capelle is voorzien van Trackman. Trackman wordt gebruikt door vele professionele golfers om met allerlei data hun golfspel te verbeteren. Trackman gaat jou heel veel vertellen over jouw eigen golfspel.

Met Trackman oefen je techniek, speel je spellen of loop je virtuele rondes op de mooiste banen in de hele wereld.

Je kunt gebruik maken van Trackman via een app op je telefoon, op je tablet en op de 12 overdekte schermen die wij hebben hangen. Op deze schermen kun je de keuze maken om zonder in te loggen een aantal oefeningen en spellen te doen, maar zonder login wordt de data niet opgeslagen in jouw app en juist die informatie is zo waardevol.

Het verschil tussen het spelen op het scherm, tablet of telefoon is dat je op het scherm meer mogelijkheden hebt door de snelle vaste verbinding en natuurlijk het grote scherm waarop meer te zien is. Op het scherm en op je tablet kun je ook verschillende virtuele golfbanen lopen van over de hele wereld.

Of je nu een fanatieke golfer bent die zijn of haar spel wil verbeteren, of gewoon een spelletje wil spelen met vrienden; Trackman is golf voor iedereen.

Je hoeft niet te reserveren en je betaalt geen kosten voor het gebruik van TrackMan. Je betaalt alleen voor de oefenballen die je gebruikt.

Als je alvast aan de slag wil, kun je de Trackman Golf app downloaden:

Voor een korte ‘quick start’ handleiding - klik hier

Wij hopen dat iedereen veel plezier gaat beleven met Trackman!