Handicap registratie

Trainen en 2 keer golfen

Dat kan bij Golfclub Capelle voor maar
€ 87,50 per jaar!

Voor de meeste golfbanen heb je een NGF-pasje nodig hebt om te mogen spelen. Bij Golfclub Capelle krijg je bij die pas ook nog 2 greenfees voor 9 holes (of 1 keer 18 holes). Zo kun je gratis spelen en altijd gratis komen trainen. Alleen het verbruik van golfballen betaal je.

Voordelen HCP registratie lidmaatschap

• Het hele jaar een digitale NGF-pas.
  • Regelexamen via onze golfpro’s is gratis.
  • Gratis greenfeekaart voor 2x 9 of 1x 18-holes op de Capelse Golfbaan.
  • Gratis trainen op de putting green, chipping green en driving range. Je betaalt alleen voor het verbruik van ballen.
  • Online scorekaarten registreren en gegevens raadplegen in de Golf.nl app.
  • Verzekerd voor schade door misslagen bij de NGF (check de voorwaarden).
  • Gratis toegang tot de NGF Golf Academie middels degolfacademie.nl. Alle informatie om verder te gaan met golf.

Voorwaarden:

Voor een handicap registratie moet je in het bezit zijn van een handicap (handicap 54 of lager) of baanpermissie van één van onze pro’s. Nog geen baanpermissie? Kijk dan op onze website www.golfclubcapelle.nl bij Golfschool. Het handicap registratie lidmaatschap is geldig tot en met 31 december wordt automatisch jaarlijks verlengd tenzij opgezegd voor 1 november van elk jaar.

Meer informatie? Neem contact op met het secretariaat van Golfclub Capelle op 010 – 44 22 337 of per e-mail: secretariaat@golfclubcapelle.nl