Bedrijvencompetitie 2024

Bedrijfsleden, sponsors en adverteerders kunnen, met één relatie als genodigde, jaarlijks tegen een vergoeding deelnemen aan de Bedrijvencompetitie. Deze competitie wordt georganiseerd in samenwerking met Golfbaan Hitland en vindt eens per maand plaats in de periode van april tot en met september (6 wedstrijden).

Dit sportieve evenement biedt u en uw relaties een unieke kans om op een plezierige en ontspannende wijze aan relatiebeheer te doen. Na de wedstrijd is er alle ruimte om in een informele sfeer en goede ambiance gezamenlijk te borrelen en te dineren.

Verspreid over het seizoen worden de wedstrijden gespeeld op Golfbaan Hitland en op de Capelse golfbaan.

Naast de zes competitiewedstrijden zal er aan het einde van het seizoen ook een uitwisseling plaatsvinden waarbij de teams van Hitland strijden tegen de teams van Capelle om de felbegeerde ‘Ryder Cup - beker’.

Bedrijvencompetitie - Speeldata en locaties in 2024:

Donderdag 25 april

Openingswedstrijd en diner

Donderdag 23 mei

Donderdag 27 juni

Donderdag 25 juli

Donderdag 29 augustus

Donderdag 26 september

Slotwedstrijd met diner

Donderdag 17 oktober

Ryder Cup met diner

Voor het volledige programma - klik hier

Wintertrainingen Golfclub Capelle
Gedurende de wintermaanden worden 4 winter trainingen georganiseerd die u worden aangeboden door Golfclub Capelle, op de volgende data:

• Donderdag 14 november 2024
  • Donderdag 16 januari 2025
  • Donderdag 13 februari 2025
  • Donderdag 13 maart 2025

De Clinics in de wintermaanden worden verzorgd door de professionals van Golfschool Capelle. Wij bieden u en uw genodigde deze wintertrainingen en de winterse maaltijden aan namens Golfclub Capelle.

Hoofdsponsor van Golfclub Capelle: