Introductiereglement

Onze vereniging biedt haar leden graag de mogelijkheid om derden op de Capelse Golfbaan te introduceren tegen een gereduceerd tarief. U kunt op deze manier anderen kennis laten maken met de baan en de faciliteiten van de vereniging. Het is hierbij van belang om te weten:

• Een lid van Golfclub Capelle kan drie personen introduceren die gebruik kunnen maken van het introductietarief.
  • Introducés zijn welkom bij alle non-qualifying instuiven en gezelligheidswedstrijden van de vereniging, maar kunnen niet geïntroduceerd worden bij qualifying wedstrijden, competitiewedstrijden of kampioenschappen.
  • Introducés kunnen op onze baan golfen indien zij in het bezit zijn van een geldig NGF kaartje met tenminste een GVB / Clubhandicap 54 (NGF kaartje). Ook introducés die in het bezit zijn van 'baanpermissie' zijn toegestaan, mits zij onder begeleiding spelen van een speler met minimaal Hcp. 54 en starten vanaf de oranje tees.
  • Het introducerende lid moet steeds op de door hem/haar gereserveerde tijd met de introducés meespelen.
  • Niet-leden mogen maximaal 5 maal per jaar als introducé op onze baan spelen. Indien men meerdere malen wenst te spelen, dan gelden de normale regels voor dagcontributiespelers.

Enige hiervan afwijkende introductie behoeft de goedkeuring van het Bestuur.