Trackman Driving Range - 3 weken test fase

Beste leden,

De afgelopen dagen was de driving range gesloten in verband met de installatie van het Trackman systeem. Er is hard gewerkt door het team van Trackman en de driving range is inmiddels weer opengegaan.

Het Trackman systeem kan de komende 3 weken getest worden door iedereen die dat wil, gedurende de openingstijden van de driving range.

Gedurende deze 3 weken zal Trackman data verzamelen en analyseren en nog aanpassingen en/of verbeteringen kunnen aanbrengen indien nodig, zodat we op 8 april klaar zijn om het systeem te lanceren.

Vanaf 8 april zullen er op gezette tijden verschillende vrijwilligers van onze verenging aanwezig zijn op de driving range om desgewenst uitleg te geven over alle mogelijkheden van Trackman.

Als je alvast aan de slag wil, kun je de Trackman Golf app downloaden:

Een korte ‘quick start’ handleiding is bijgevoegd en als je inlogt op de driving range houdt Trackman jouw vorderingen voor je bij.

Heb je vragen, tips of opmerkingen, mail het ons via: secretariaat@golfclubcapelle.nl

Wij hopen dat iedereen veel plezier gaat beleven met Trackman!

Hoe beginnen (quick start) Trackman