Golfclinics

Ervaren hoe leuk golf is?

Bij onze golfschool bent u op het juiste adres. Von Burg Golf Capelle heeft hele leuke en gezellige golfclinics voor u samengesteld.

Collage clinics

Wij maken een golfclinic of masterclass op maat. U kunt ook kiezen voor één van de onderstaande programma’s. Wij zorgen voor een onvergetelijke golfervaring!

Golfclinic 1

Na een demonstratie gaat u de twee belangrijkste onderdelen van het golfspel ervaren. Het putten en de swing. Bij het putten op onze mooie oefengreen  leert  u de basis techniek en sluiten we af met een wedstrijdje.

Bij het onderdeel swing beginnen we met wat  golfoefeningen (warming-up). Daarna leert u de basistechniek van de halve en hele swing. Doel is dat u een aantal keer de bal echt door de lucht slaat en ervaart hoe het is om de golfbal een keer goed te raken! Na de training kunt u in het restaurant even borrelen en doen we nog een prijsuitreiking.
De clinic duurt 1,5 uur en kost € 25,- per persoon (minimaal 7 deelnemers per clinic)

Golfclinic 2

In deze clinic komen er nog 2 onderdelen bij ten opzichte van clinic 1: de chip en pitch ( korte slag naar de green). U gaat in deze clinic ook ervaren hoe het is om een bal uit de bunker te spelen.
Na deze clinic doen we een prijsuitreiking in het clubhuis. Wie heeft er volgens de golfpro talent?
De clinic duurt 2 uur en kost € 32,50 per persoon (minimaal 7 deelnemers per clinic)

Masterclass Golfclinic

Deze clinic is bedoeld om na de training van putten, chippen, pitchen en de full swing een aantal holes op de grote baan te spelen! U speelt een aantal holes in een groepje. Hier kunt u nog beter ontdekken hoe leuk het golfspel is.
De masterclass duurt 3 uur en kost € 40,- per persoon (minimaal 7 deelnemers per clinic)

Na het volgen van één van de bovenstaande clinics is het nog een kleine stap om uw baanpermissie te gaan halen. Met het ‘Happy Golf’ systeem speelt u al in een paar lessen zelfstandig op de baan!

De golfclinics zijn inclusief: golfprofessional, golfclubs, oefenballen, greenfees en prijsuitreiking.

Voor meer informatie of het inplannen van een leuke golfclinic kunt u contact opnemen met Hans von Burg. Wij helpen u graag om u een leuke en unieke golfervaring te laten beleven.

Genoemde prijzen zijn exclusief 9% BTW

Voor horeca wensen neem contact op met ons gezellige restaurant Mulligan.

Golfclub Capelle, tel: 010-4422337

De Golfschool van Golfclub Capelle is vlakbij Rotterdam, is goed bereikbaar en u kunt er gratis parkeren.

Hans von Burg, tel: 06-53299892, email: hansvonburg@hotmail.com

Logo Hans von Burg10