Kennismakingsarrangement

Kennismakingsarrangement3

Golfclub Capelle verkennen zonder verplichtingen

Golfclub Capelle biedt je de gelegenheid om kennis te maken met de golfbaan middels een speciale greenfee kaart van € 415 waarmee je 20 x 9 holes of 10 x 18 holes kunt spelen.

Kennismakingsarrangement

• Op alle dagen van de week golfen op de parkbaan van Golfclub Capelle; individueel of om deel te nemen aan instuiven en (niet-qualifying) wedstrijden. Die gezelligheidswedstrijden zijn een leuke manier om andere golfers te leren kennen. Bij inschrijving zorgt de commissie voor de indeling en laat je jouw starttijd weten.
  • Onbeperkt gebruik van de driving range en de oefenfaciliteiten. Alleen het verbruik van driving range ballen betaal je;
  • Recht op het introduceren van drie niet-leden per dag tegen betaling van het introductietarief;
  • Word je direct aansluitend op het kennismakingsarrangement lid, dan krijg je in het eerste jaar 15% korting op de contributie in het eerstvolgende volledige kalenderjaar van het door jou gekozen lidmaatschap.

Golfclub Capelle heeft een gezellig restaurant en een uitstekende golfschool.

Voorwaarden

Het Kennismakingsarrangement is 12 maanden geldig en is persoonlijk en dus niet overdraagbaar. Je kunt éénmalig gebruik maken van het Kennismakingsarrangement en als je niet eerder lid bent geweest. Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. Om te spelen moet je in het bezit zijn van een NGF kaartje met minimaal handicap 54. Spelen met alleen Baanpermissie kan ook, maar dan onder begeleiding van een andere speler met minimaal handicap 54 en vanaf de oranje tees;

Aanmelden?

Dat kan door het aanmeldingsformulier  te mailen aan het secretariaat. Meer informatie? Neem dan contact op met het secretariaat van Golfclub Capelle op 010 – 44 22 337 of per e-mail: secretariaat@golfclubcapelle.nl. Wij helpen je graag.