Hospitality Golfbanen

Golfclub Capelle werkt samen met andere banen in Nederland waar leden van Capelle met korting kunnen spelen. Datzelfde geldt voor de leden van samenwerkende banen die van harte welkom zijn op Golfclub Capelle (voor de bezoekersregelingen - klik hier).

De samenwerkingsverbanden:

SuperGolf

Speel in totaal 40x voor maar € 185,- per jaar op elk van de 4 andere SuperGolf banen:
De Hooge Rotterdamsche
Haagse Golfvereniging Leeuwenbergh
Golfclub Zeegersloot
Golfbaan Crayestein

Golfclub Cromstrijen

Golfen op Championship Course van Cromstrijen
voor € 45,00 per ronde.

Best Golf

Golfen in Brabant bij Best Golf met 50% korting
op het geldende greenfee tarief.

Samenwerkende Golfclubs West Nederland

van het geldende introductietarief.

Bekijk de voorwaarden
Zoom in op de kaart en klik op een golfclub naar keuze.
Filters:
Filters verwijderen
Rood
Blauw
Groen
Grijs

De voorwaarden:

SuperGolf

Voor € 185,- per jaar bovenop je lidmaatschap kun je op elk van de 4 andere SuperGolf banen maximaal 10 keer spelen. De Hooge Rotterdamsche; Haagse Golfvereniging Leeuwenbergh; Golfclub Zeegersloot; Golfbaan Crayestein

Voorwaarden/Reserveren

• Beschikbaar voor leden met een volledig speelrecht (volwassenen, jongeren en jeugd).
  • SuperGolf loopt van 1 januari 2024 t/m 31 december 2024. Instappen gedurende het jaar is mogelijk, het lidmaatschap blijft dan wel € 185,-  Er is geen korting voor de niet- gespeelde maanden. Wil je hier gebruik van maken, meld je dan aan middels een e-mail naar secretariaat@golfclubcapelle.nl.
  • De kosten bovenop het lidmaatschap zijn € 185,-
  • Reserveren kan via de websites van de deelnemende clubs of telefonisch. De reserveringsvoorwaarden voor starttijden zijn gelijk aan die van leden van de betreffende baan.
  • NGF pas en een ID bewijs zijn verplicht (persoonsgebonden)
  • Voor leden die al gebruik maken van het SuperGolf lidmaatschap wordt dit in 2024 (zonder wederopzegging) automatisch verlengd.
  • Starttijden boeken op andere banen - klik hier

Golfclub Cromstrijen

Golfen op Championship Course van Cromstrijen voor € 45,00 per ronde.

Voorwaarden/Reserveren

• Leden van Golfclub Capelle kunnen gebruik maken van de regeling.
  • Reserveren kan telefonisch 0186 65 44 55.
  • NGF pas verplicht.

Best Golf

Golfen in Brabant bij Best Golf met 50% korting op het geldende greenfee tarief.

Voorwaarden/Reserveren

• Beschikbaar voor leden met een volledig lidmaatschap (volwassenen, jongeren en jeugd).
  • Reserveren via de website van Best Golf.
  • NGF pas verplicht.

Samenwerkende Golfclubs West Nederland

Een initiatief van 18 verenigingsbanen waarbij op elkaars banen gespeeld kan worden tegen betaling van het geldende introductietarief.

Voorwaarden/Reserveren

• Beschikbaar voor leden een volledig lidmaatschap, Week lidmaatschap of Middag & Weekend lidmaatschap.
  • Kijk voor reserveringsmogelijkheden op de website van de betreffende club.
  • NGF pas met daarop het opschrift SGWN verplicht.