Familie Lidmaatschap

Familie lidmaatschap4

Onbeperkt golfen met het hele gezin

Als beide ouders en hun kinderen (jonger dan 21) het hele jaar door wil kunnen spelen; zonder beperkingen en zonder extra kosten dan is het Familie Lidmaatschap de beste keuze want alle kinderen spelen gratis.

Voordelen Volledig Lidmaatschap

• Het hele jaar gratis golfen op de parkbaan van Golfclub Capelle;
  • Deelname aan wedstrijden, instuiven, NGF-competitie en overige activiteiten van de vereniging;
  • Onbeperkt gebruik van de driving range en de oefenfaciliteiten. Alleen het verbruik van driving range ballen betaal je;
  • Recht op het introduceren van drie niet-leden per dag tegen betaling van het introductietarief;
  • Spelen op de 16 SGWN banen voor het lokale introductietarief;
  • Jaarlijks een golfdag met gasten (min 50%) kunnen reserveren;
  • Gratis Handicap registratie en deelname aan de NGF Golf Academie;

Golfclub Capelle heeft een gezellig restaurant en een uitstekende golfschool.

Contributie en Voorwaarden

De contributie bedraagt 200% van de basiscontributie dus alleen de ouders betalen en alle kinderen spelen gratis (met uitzondering van de NGF bijdrage en lesbijdrage). Het lidmaatschap kan worden aangegaan met- of zonder participatie. Voor een overzicht van de contributie: klik hier. Voorwaarden zijn van toepassing; raadpleeg daarvoor de statuten en het huishoudelijk reglement op de website.

Lid worden?

Dat kan door het aanmeldingsformulier  te mailen aan het secretariaat. Meer informatie? Neem dan contact op met het secretariaat van Golfclub Capelle op 010 – 44 22 337 of per e-mail: secretariaat@golfclubcapelle.nl. Wij helpen je graag.