Jeugd Lidmaatschap

Jeugd Lidmaatschap4

Onbeperkt golfen bij Golfclub Capelle

Ben je jonger dan 21 (per 1 januari) dan zijn er twee soorten aantrekkelijk lidmaatschappen waar je uit kunt kiezen: Het Kennismakings-jeugdlidmaatschap en het Jeugd Lidmaatschap.

Jeugd Kennismakingslidmaatschap

• Deelname aan de groepslessen. Buiten de schoolvakanties en een deel van de winterperiode is er bijna wekelijks les op zondag(ochtend).
  • Deelname aan de 11 jeugdwedstrijden op vrijdagavonden met begeleiding.
  • Gratis gebruik van de oefenfaciliteiten + 3 gratis Ballenkaarten
  • Spelen op de baan (met baanpermissie) voor een speciaal tarief van € 5 voor 9 holes en € 10 voor 18 holes.
  • Gratis gebruik van een golfset van de club tot je een eigen golfset hebt.
  • Het kennismakingjeugdlidmaatschap is bedoeld voor het eerste jaar dat je gaat golfen. Daarna kan je overstappen naar het Jeugd lidmaatschap wat weer meer mogelijkheden geeft. Eerder overstappen kan natuurlijk ook.

Jeugd Lidmaatschap

• Het hele jaar gratis golfen op de parkbaan van Golfclub Capelle;
  • Deelname aan de jeugdwedstrijden. Dit zijn 11 wedstrijden op vrijdagavonden, verdeeld over qualifying wedstrijden en funwedstrijden
  • Deelname aan andere wedstrijden, instuiven, NGF-competitie en overige activiteiten van de vereniging;
  • Onbeperkt gebruik van de driving range en de oefenfaciliteiten. Alleen het verbruik van driving range ballen betaal je;
  • Recht op het introduceren van drie niet-leden per dag tegen betaling van het introductietarief;
  • Handicap registratie en deelname aan de NGF Golf Academie;

Contributie en Voorwaarden

De kosten voor het Jeugd Kennismakingslidmaatschap zijn € 295 per jaar (plus de NGF-bijdrage) en kan op elk moment gedurende het jaar ingaan. De contributie voor het Jeugd Lidmaatschap bedraagt 25% van de basis contributie. Voor een overzicht van de contributie: klik hier. Voorwaarden zijn van toepassing; raadpleeg daarvoor de statuten en het huishoudelijk reglement op de website.

Lid worden?

Dat kan door het aanmeldingsformulier  te mailen aan het secretariaat. Meer informatie? Neem dan contact op met het secretariaat van Golfclub Capelle op 010 – 44 22 337 of per e-mail: secretariaat@golfclubcapelle.nl. Wij helpen je graag.