Bedrijfslidmaatschap

Golfen en zakendoen bij

Golfclub Capelle

Bedrijfslidmaatschap

Er worden gemakkelijker zaken gedaan op de golfbaan, dan in een vergaderkamer. De ontspannen sfeer en de mooie omgeving bieden een solide basis voor netwerken, vergaderen en bedrijfsevenementen.

De faciliteiten

• Golfclub Capelle heeft een 18 holes Parkbaan met een centrale en toch rustige ligging waar Bedrijfsleden 7 dagen per week zonder beperkingen kunnen golfen en waar starttijden ruim van te voren kunnen worden gereserveerd.
  • De uitstekende horeca- en vergader faciliteiten bieden prima condities voor succesvol zakendoen en gezellig napraten.
  • De professionele golfschool verzorgt individuele en groepslessen maar organiseert ook bedrijfsevenementen waar deelnemers op een ontspannen manier met golf bezig zijn en vooral een leuke en inspirerende dag hebben.

Lidmaatschap

Voor bedrijven zijn er 2 verschillende vormen van lidmaatschap mogelijk:

Lid worden?

Dat kan door het aanmeldingsformulier  te mailen aan het secretariaat. per e-mail: secretariaat@golfclubcapelle.nl. Wij helpen je graag.

Meer informatie over het bedrijfslidmaatschap? Neem dan contact op met Margot van der Haagen, Club Manager, via 010-44 22 337 of per e-mail: margot@golfclubcapelle.nl

Tot ziens op de Capelse Golfbaan!

René Dukker van am+d brand management heeft een prachtig magazine samengesteld voor Golfclub Capelle.

Het magazine is verkrijgbaar bij de golfclub en nu ook digitaal. Wij wensen u veel plezier met het lezen van deze speciale uitgave - klik hier

Hoofdsponsor van Golfclub Capelle: