Clubinformatie

Welkom bij Golfclub Capelle

Golfclub Capelle is gelegen aan de ’s-Gravenweg, aan de rand van groot Rotterdam. De 18 holes golfbaan is ontworpen door Donald Harradine en biedt in een parkachtige omgeving de mogelijkheid om te ontspannen in het stedelijk gebied.

De club heeft uitstekende faciliteiten en horeca voorzieningen. Sportieve inspanning en ontspanning zijn er perfect te combineren.

De baan biedt boeiende uitdagingen voor de betere speler en een plezierige afwisselende indeling voor de recreatieve golfer. Het baanrecord dat jarenlang in handen was van Joost Luiten, staat sinds 2012 op naam van Darius van Driel met 63 slagen.

Vereniging

Golfclub Capelle is een Verenigingsbaan waar iedereen zich snel thuis voelt. De club heeft een actief verenigingsleven dat zich kenmerkt door de open, gezellige en ontspannen sfeer.

Golfen

Van topwedstrijden tot vrij spelen; bij Capelle kunnen leden en bezoekers door de ruime speelmogelijkheden heerlijk golfen. Goede oefenfaciliteiten en een actieve golfschool bieden uitstekende mogelijkheden om golfen te leren of te verbeteren.

Ontspannen

Voor en na het golfen is het heerlijk genieten in het gezellige clubhuis waarvan het terras uitkijkt over de baan. De uitstekende horeca faciliteiten maken uw golfdag compleet.

Bekijk hier de video voor een impressie van de vereniging!