Win een topflight!

Bij The Company Golf Club kunnen drie golfers een rondvlucht winnen over de golfregio Rotterdam.

De rondvlucht met een Sand Air (foto) gaat over zes golfbanen waar je met The Company Golf Club komend jaar kunt golfen en netwerken. Dat zijn Golfbaan Kralingen, de Hooge Rotterdamsche, Rhoon Golfcenter, Golfbaan Delfland, Golfbaan Rijswijk en de Golf & Country Club Capelle aan den IJssel.

Om kans te maken op de prijs, laat je gegevens achter - klik hier. De actie loopt tot einde van de maand februari 2015.

The Company Golf Club houdt elk jaar toernooien en bijeenkomsten op verschillende golfbanen in Nederland. Het gaat volgens de golfclub om "businessevents waar je nieuwe relaties ontmoet en slagvaardiger contacten legt dan je gewend bent." De flightindeling is interactief; dat wil zeggen dat deelnemers op voorhand kunnen aangeven met wie ze tijdens de events in contact willen komen.