De overwinning bij de Heren Openingswedstrijd !

TvT haalt met overmacht de overwinning bij de Heren Openingswedstrijd binnen

Als je met een eindresultaat van 59 bruto resp. 47 netto binnenkomt heb je het niet slecht gedaan, zelfs niet met wintergreens.  Met deze score zijn we het hele veld voorgebleven (netto en bruto).  Starten op hole 1, wat een luxe! Rustig beginnen op de 1e met een par. Dan op 2 begint de zegetocht: Hennie miraculeus over het water en de bomen en daarna André met een putt van zo’n 20 meter en de eerste birdie is binnen.

Op 4 maakt Hans een onnavolgbare chip van een metertje of 35 en we noteren een eagle.  Zo gaat het rustig verder en komen we na 9 holes met 7 onder op het keerpunt.  Vervolgens storten we volledig in: 10, 11 en 12 slechts parren.  Er vallen harde woorden, we zijn de vertwijfeling nabij tot Rob op de 15e met een weergaloze afslag de bal op 1,5 meter naast de pin legt en eindelijk kan het vogeltje weer zingen.

Dat gaat zo vrolijk door t/m de 17e waar de dubbele cijfers genoteerd kunnen worden. Consolideren en met 10 onder aan hole 19 beginnen. Captain Hennie, Hans en Rob zijn volledig uitgeput en keren na een korte recuperatie in hole 19 huiswaarts. Met André valt helemaal niets meer te beginnen, die komt pas weer bij als hij na een versterkend soepje uit volle borsten hoort kwelen.

Alle lof voor de herencommissie die met dit evenement weer zijn signatuur geplaatst heeft en de lat voor de rest van het seizoen erg hoog gelegd heeft.  Uitstekende cuisine, vorstelijke bediening, leuke prijzen (o.a. van RCGolf) en uitstekend gezelschap,  kortom een Ace! Absoluut gewaardeerd door alle deelnemers en dat waren er heel wat.

(Dream)Team van Tuyl

De prijswinnaars van de Heren Openingswedstrijd