Met korting naar het Deloitte Ladies Open

Graag willen wij u attenderen op de kaartenactie van het Deloitte Ladies Open, waarbij NGF-leden met korting naar het toernooi kunnen gaan.

Voor meer informatie: klik hier

Het toernooi is geschikt voor de gehele familie, van jong tot oud. Voor alle golfliefhebbers een gezellig dagje uit!

Oude golfschoenen inleveren!

Nu de lente er weer aankomt, zijn we allemaal toe aan iets nieuws.

De golfshops hangen vol met vrolijke golfkleding en daarbij passende golfschoenen.

Als u besluit om nieuwe golfschoenen te kopen, kunt u uw oude golfschoenen inleveren bij de golfweekcommissie. In de lockerruimte staat een container waar u de schoenen in kunt doen.

Wij als commissie willen uw oude schoenen graag versieren en gebruiken als aankleding tijdens de golfweek (vanwege  groot succes enige tijd geleden willen wij dit herhalen).

Hoe meer schoenen we binnen kunnen halen, hoe leuker het resultaat!

Wij hopen dat er zoveel golfschoenen worden ingeleverd, dat wij regelmatig de container moeten legen.

Wij rekenen op u en uw oude golfschoenen.

De golfweekcommissie