Mobile Website beschikbaar

Enige tijd geleden is de nieuwe website van de vereniging in gebruik genomen die er niet alleen veel beter uitziet, maar ook veel meer gebruiksgemak biedt.

Websites zijn echter ontworpen voor computers en steeds meer leden maken gebruik van een smartphone. Om daar ook een goede leesbaarheid te bieden is  het secretariaat samen met onze websitebouwer aan de slag gegaan om een mobiele variant van onze website te ontwikkelen die  sinds 2 april life is.  U hoeft zelf niets te veranderen aan uw instellingen. Als u op uw smartphone  www.golfclubcapelle.nl  kiest dan worden de scherminstellingen van de mobiele website automatisch aangepast aan de telefoon die u gebruikt.

Wij hopen dat u veel plezier zult hebben van onze mobiele website op uw smartphone

Het Bestuur