Open Golfdagen 2013 groot succes!

Met medewerking van een aantal commissie- en bestuursleden en Margot van der Haagen van ons secretariaat hebben de open dagen zo’n 135 ‘Aspirant Leden’ opgeleverd, voorwaar geen kleinigheid. Deze groep is vanaf vandaag speelgerechtigd en mag aan alle evenementen meedoen.

De groep aspirant leden is herkenbaar aan een bagtag met een letter ‘A’ er op. We hopen natuurlijk van harte dat na de proefmaand een groot aantal van deze groep zich als lid zal aanmelden. Om dit in positieve zin te beïnvloeden hebben we de hulp van jullie allemaal nodig. Wees, zoals we ons altijd naar nieuwe leden opstellen, behulpzaam, belangstellend om te proberen het goede G&CCC-gevoel snel over te dragen. Dit is van groot belang omdat het merendeel van deze belangstellenden, natuurlijk naast een maandje gratis golfen, groot belang hecht aan een echte verenigingsbaan, precies dat wat we kunnen bieden.

Hoewel er door deze enorme belangstelling misschien wat meer drukte zal ontstaan dan gebruikelijk kan dit er alleen maar aan bijdragen dat we straks weer ‘op sterkte’ zijn en daarvan plukken we dan straks allemaal weer volop de vruchten.

Allemaal bedankt bij voorbaat voor de medewerking.