Pasen 2013: culinaire berichten uit de keuken

Nieuwsbrief Restaurant Country Club Hole 019

Tijdens onze wekelijkse driebanden groot competitie en training met de heer Bert Prins (u kent hem wel van dat schitterende huis) en Arie Sommer (die ook in ons clubje zit) heb ik besloten om u maandelijks op de hoogte te houden van eventuele acties of gebeurtenissen omtrent Hole 19 en ons eetcafé Schenkel.

Vandaar dat ik u bij deze kan verklappen, dat wij op 31 maart a.s. voor alle leden van G&CCC een culinair en financieel zeer aantrekkelijk Paasmenu verzorgen in het clubhuis en een Paasbrunch in eetcafé Schenkel.

Het Paas menu aansluitend op de openingswedstrijd op 1e paasdag bestaat uit:

Licht gebonden soepje van gevogelte met een garnituur van ossentong, tuinkruiden en knoflookcroutons

***

Suprême ( borst en pootje) van parelhoender op een bedje van tagliatelle met paddenstoelen roomsaus en verse daggroenten apart geserveerd

***

Mousse van advocaat met slagroom en chocoladeraster

Koffie of thee

Dit Paas menu bieden wij u aan voor slechts € 19,95 p.p. (dus schrijf snel in voor dit menu!)

Wilt u de culinaire invulling van de Paasbrunch zien kijk dan op www.eetcafeschenkel.nl waar u tevens kunt reserveren.

Wist u overigens dat u in eetcafé Schenkel op vertoon van uw clubcard een aantrekkelijke korting krijgt?

Graag willen wij u ook even melden dat “onze” Arco begonnen is met roken! Heel verstandig vinden wij, aangezien u het zelf maar eens moet proeven, hij rookt namelijk de verse zalmen, kippenborsten en de pastrami. Niet te versmaden! Wij zullen onze huisgerookte zalm binnenkort gaan snijden en verpakken zodat u deze lekkernijen in porties van 100 gram mee naar huis kan nemen. Lekker makkelijk, ambachtelijk en super vers!

Tevens doen we dit ook al met onze huisgemaakte erwtensoep en op aanvraag onze fameuze kreeftensoep, vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan!

Wist u overigens ook dat Boudewijn wederom vader gaat worden in september!

Voorlopig houden we het vooralsnog hierbij en graag tot de volgende maand!

Met culinaire groet,

Lucas Hoefakker