Verslag Winterbokaal van de Herendag

Woensdag is een dag waar ik met veel plezier op wacht, dit begint meestal op donderdag al. Heerlijk de baan in om te golfen met de herendag. Veel respect en waardering voor de greenkeepers die altijd zorgen dat de baan naar omstandigheden goed speelbaar is.

Ondanks een lange winter hebben wij toch de mogelijkheid gehad om regelmatig te spelen. De winterbokaal is een leuke competitie om de gure wintertijden door te komen.

Aan het begin van deze competitie kwam ik wat moeizaam op gang, het liep niet echt lekker. Maar naarmate de tijd vorderde, kwam ik steeds meer in mijn spel en haalde punten binnen. De laatste wedstrijden werd het nog erg spannend want enkele medespelers kwamen steeds dichter bij op de ranglijst.
Met de laatste wedstrijd behaalde ik de volle 20 punten en was de zege een feit. Complimenten voor de andere spelers die erg hun best hebben gedaan om het mij moeilijk te maken.

Op deze manier wil ik de wedstrijdcommissie en het volledige team van de Herendag bedanken voor het afgelopen seizoen.
Nu maar snel naar mooi weer en veel gezellige woensdagen golf.

Henny van Tuyl