Openingswedstrijd 2014

Stralende, warme start wedstrijdseizoen.

Beste leden,

Voor mij de taak namens het winnende team iets te schrijven over de openingswedstrijd.

Na aan elkaar voorgesteld te zijn geweest, begonnen wij op hole 10. De eerste slagen waren wat zenuwachtig, maar toch liepen we met een par naar de volgende hole.

Al snel werd duidelijk dat we vaak de keuze hadden uit twee goed liggende ballen. We hadden allemaal onze briljante en slechte slagen, er was altijd een teamgenoot die wel een goede slag had.

We vonden allemaal dat we als een geolied team functioneerden. De samenwerking verliep voortreffelijk.

Hoe prettig was het ook om weer eens op een droge baan te spelen, met een heerlijke 20 graden. De wedstrijdcommissie had, als altijd, alles uitstekend geregeld.

Ik wil graag Anneke, Thelma en Gijs heel erg bedanken voor een gezellig, sympathiek, geolied rondje golf. Hoe zoet was de overwinning, welke wij niet verwachtte.

Brian van der Veen

Foto 1, winnaars 3e prijs

H.P.A. van de Loo
Tom Geerdes