Beslissende wedstrijd Rijnmond Region Trophy a.s. zondag!

Het niveau van dit stukje golfsport is hoog en het is een plezier om goede spelers en speelsters  te zien presteren.

Beste leden,

Op zondag 18 oktober 2015 vindt de beslissende derde deel-wedstrijd van de Rijnmond Region Trophy 2015 plaats op Golfclub Oude Maas.

We mogen stellen dat deze 3-daagse wedstrijd naast de NGF competitie een prestigieus evenement is op onze jaarlijkse wedstrijdkalender.

Golfclub Capelle heeft na twee speeldagen een lichte achterstand op Golfclub Oude Maas opgelopen. Golfclub Kralingen staat op dit moment op een min of meer kansloze derde plaats.

Met een goede individuele prestatie van onze, voor aanstaande zondag geselecteerde, clubgenoten is de 15 slagen achterstand gemakkelijk om te buigen in een voorsprong en dus …… wederom geprolongeerde winst van de Rijnmond schaal. Het zou de 3de keer worden in successie.

Wij hopen dat veel leden van onze Vereniging naar Golfclub Oude Maas (circa 15 minuten rijden vanaf onze golfclub) komen om het team van Capelle morele support te komen geven.

Voor een prestatief ingestelde golfer werkt dit absoluut prestatie verhogend!!

De RRT-commissie

Voor deze,