De Computerwacht en G&CCC ondertekenen meerjarige CSO-sponsorovereenkomst

Zoals aangekondigd tijdens de prijsuitreiking van de kort geleden gehouden en zeer succesvolle eerste lustrumversie van het Capels Senior Open is ter bestendiging van de relatie DCW/CSO een driejarige sponsorovereenkomst ondertekend. Ook de afgelopen vier jaren al heeft DCW het CSO ruimhartig en met veel enthousiasme ondersteund.

Hiermee is de continuïteit van dit prestigieuze en inmiddels landelijk bekende toernooi gegarandeerd en gaat de gedreven commissie onder aanvoering van Mike Gallagher onverdroten verder met de consolidering en verdere uitbouw van dit evenement. Naast de sportieve functie die dit toernooi stellig heeft is de sociaal-maatschappelijke input zeer goed vertegenwoordigd getuige wel de ruime bijdrage die ter beschikking gesteld wordt van een goed doel, bij de laatste twee edities middels support aan de Leontien Foundation met als kopvrouw uiteraard Leontien van Moorsel.

Juiste deze componenten alsmede de bredere betrokkenheid van sponsor De Computerwacht bij de Golf & Country Club Capelle aan den IJssel heeft De Computerwacht doen besluiten deze verbintenis aan te gaan. Ook de gemeente Capelle aan den IJssel is verguld met het initiatief van

het Capels Senior Open omdat, naar de overtuiging van de gemeente, hiermee behalve de golfclub van Capelle ook de gemeente op zeer positieve wijze in de spotlight wordt gezet.

De bedrijfsleiding van DCW, de commissie CSO en het bestuur van G&CCC zien de thans geformaliseerde samenwerking vol vertrouwen tegemoet. Op naar de volgende editie van ons mooie Capels Senior Open

Arjo Middelveld, algemeen directeur van De Computerwacht en André Korenhof, voorzitter G&CCC ondertekenen de aangegane overeenkomst.

De onder het toezichthoudend oog van John Kimmel namens DCW en Peter de Munnik namens CSO door DCW en G&CCC ondertekende sponsorovereenkomst wordt beklonken.