G&CCC Country Club lidmaatschap en bridge en....

Voor de bridgeliefhebbers die niet (meer) deelnemen aan de golfactiviteiten is het country club lidmaatschap een uitkomst. Op initiatief van een paar betrokken leden werd in 2014 in een ALV het voorstel gelanceerd dit lidmaatschap laagdrempeliger (lees goedkoper) te maken en dat is door de leden in een volgende ALV opgevolgd.

Een country club lid, ook wel niet spelend lid, heeft niet alleen de mogelijkheid de bridgedrives te bezoeken maar is te allen tijde gerechtigd het clubhuis te bezoeken en zich daar naar believen te verpozen (al dan niet met introducés).

Het ligt in de bedoeling het country club lidmaatschap verder te ontwikkelen en meer niet direct golf gerelateerde activiteiten daarbij onder te brengen. Initiatiefnemers/organisatoren van de bridgeavonden, waaronder Janny en Bas Poldermans en Gertie Slump, gaan zich hierover buigen en nadere voorstellen zullen uiteraard onder de aandacht gebracht worden.

Het is goed mogelijk dat we een aparte commissie  voor deze activiteiten in het leven moeten roepen die in goede samenspraak met het bestuur hier vorm aan gaat geven.

Voor de reguliere bridgers die niet een volledig lidmaatschap hebben en evenmin country club lid zijn is ingaande het aankomende bridgeseizoen dit laatste lidmaatschap ten minste een voorwaarde om deze avonden te kunnen blijven bezoeken. Het lidmaatschap dient uiterlijk per 1 oktober a.s. van kracht te zijn waarvoor dan voor dit jaar pro rata contributie betaald moet worden en vervolgens wordt dit op jaarbasis voortgezet. Momenteel bedraagt dit

lidmaatschap 12,5% van de normale contributie (= € 135,-) Er is geen cateringbijdrage verschuldigd en uiteraard behoeft ook de NGF-bijdrage niet voldaan te worden.

Wie ideeën heeft voor de verdere ontwikkeling van het countrylidmaatschap nodigen we graag uit zich bij het secretariaat kenbaar te maken, bij voorkeur door hierover een mailtje te sturen.

Het bestuur

Heeft u vragen of opmerkingen over dit onderwerp?  Reageer op secretariaat@golfclubcapelle.nl