Verslag van de Poldertrofee van zondag 23 augustus 2015

Een prachtige zomerse dag, ideale weersomstandigheden om te strijden om de Poldertrofee.

Met 75 enthousiaste golfliefhebbers startte de eerste flight om 10.00 uur, de laatste om 13.15 uur.  Alles leek vlot te verlopen, naarmate de dag vorderde werden de “wachttijden” bij diverse holes wel erg lang. Aansluiting blijven houden op de flight voor je, niet te lang zoeken naar je bal, op tijd doorlaten voorkomt langzaam spel. Daardoor hebben veel flights er onnodig lang over gedaan. Dat was de enige schaduwzijde van deze zonnige dag.

De winnaar van de Poldertrofee 2015 is Jannie Seuneke met een score van 34 stableford punten.

Op de tweede plaats eindigde Jan Dikmans met 34 punten, hij scoorde op de tweede negen net iets minder.

Carin Cleton werd derde met 33 punten.

De Longest Drive bij de dames is gewonnen door Coos Erdman, bij de heren door Lex Cleton.

De Neary bij de dames is gewonnen door Anneke van der Harst, bij de heren door Jan Prins.

Hartelijk gefeliciteerd allemaal met de mooie resultaten.

Namens de wedstrijdcommissie hartelijk dank voor jullie deelname aan de mooie dag.

Anneke Versluis