Jeugd strokeplay kampioenschap 2017

Tijdens de Open Jeugd en Familiedag op onze club (zondag 20 augustus) werd ook het Jeugd Strokeplay Kampioenschap gespeeld. Vier jeugdspelers met baanpermissie speelden strokeplay over 6 holes van maximaal 150 meter van de vlag. Deze wedstrijd werd gewonnen door Balten Hardenbol. Gelukkig waren 2 ouders bereid bij deze wedstrijd te marken waarvoor hartelijk dank!

Zes jongens en 2 meisjes speelden de  wedstrijd over 18 holes. Voor de meisjes was het de allereerste strokeplay ronde over 18 holes. Heel trots op beide meisjes, Carlijn  Bouma & Floor de Waard, reikten wij de beker uit aan Carlijn.

Bij de jongens was de beker voor Aaron van Noord die dit jaar zijn handicap enorm wist te verlagen. Alle spelers konden zich na de prijsuitreiking uitleven op de twee springkussens die inmiddels ter gelegenheid van de Open Jeugddag waren klaargezet.