Lustrum week – groot succes!

Golfclub Capelle haalt 14.000 euro op voor de Robert Kalkman Foundation

De viering van het 8e Lustrum van Golfclub Capelle stond in het teken van de Robert Kalkman Foundation. Deze stichting biedt kinderen en jongeren die getroffen zijn door kanker en/of een lichamelijke beperking ontspanning en afleiding.

In de week van 28 augustus t/m 3 september hebben een groot aantal sponsoren en meer dan 500 golfers bijgedragen om de benodigde 12.000 euro op te brengen voor het organiseren van de RKF Golf Fun Weekenden voor de getroffen kinderen en hun ouders.

Robert Kalkman ontving van de voorzitter van Golfclub Capelle een cheque van 14.200 euro. Bij de overhandiging sprak de voorzitter van de golfclub, André Korenhof, zijn blijdschap uit over de wijze waarop Golfclub Capelle haar maatschappelijke betrokkenheid heeft kunnen combineren met de viering van het 8e Lustrum van de golfclub.