Reminder voor de Rijnmond Region Trophy 2017

Drie zondagen van regionaal golfgeweld waar drie golfclubs strijden om de Rijnmond Region Trophy 2017.

"De maand oktober is Rijnmond maand!"

Natuurlijk is golf synoniem voor het op plezante wijze uitoefenen van onze favoriete sport maar bij de Rijnmond Region Trophy (RRT) gaat het bovenal om het winnen van de Rijnmond Trophy. Want laten we eerlijk zijn ….. deze prestigieuze ‘schaal’ hoort in de prijzenkast van de G&CCC te staan!

Het voordeel van deze wedstrijd is dat eenieder met een handicap lager of gelijk 20 mee kan doen. Het gaat erom dat de deelnemers gewoon om en nabij hun handicaps kunnen scoren. Dus zeker niet alleen single-handicappers worden geselecteerd maar zeker ook hogere handicappers die gewoon goed op tik zijn. Bij deze is een eventueel misverstand hierover dus uit de wereld.

Hetgeen blijft is dat de RRT-commissie zich het recht voorbehoudt de indelingen voor de drie speeldagen te bepalen.

Voor de leden die het RRT-sfeertje nog niet kennen kunnen wij alleen maar zeggen …….

Schrijf je in, geef op welke speeldagen je beschikbaar bent (zie wedstrijdkalender) en onderga de ultieme golfervaring op één of mogelijk meerdere wedstrijddagen. Golf is een veelal individuele sport maar bij de Rijnmond Region Trophy dient naast dit individuele aspect het teamgevoel zich in hoge  mate aan. Een soort Ryder Cupje.

Mis het dus niet!

Als er nog vragen zijn dan is het beste om contact op te nemen met de RRT commissie of het secretariaat.

Cheers!