Vrijdag: Social Mix - Old Fashion Lustrum wedstrijd

Friday, Social Mix Day in the Old Fashion Way!!

Deze speciale dag was een groot succes, vele heren in plusfour met slip-over en pet. De dames in het lang / rok net boven de enkel en natuurlijk met hoed.

Een enkel jonkie uit de 21 e eeuw liet zien wat zij nu mooi vinden.

Na het spelen van 18 holes werden wij verrast met op het bordes, een Shantykoor, mede daardoor zat de sfeer er gelijk goed in.

Een zondvloed aan prijzen werd uitgedeeld op de lotnummers, dit alles voor de Robert Kalkman Foundation.

De winnaars van Texas Scramble met 48 punten waren Anthony van der Wilden en Martin Meijer.

De origineelste outfit van deze dag werd gedragen door Elly en Joop van der Pol uit Den Haag.

Ook het diner was in the old English style met een "after eight" toe.

Jammer dat we de volgende 40 jaar niet meer halen!

Ter gelegenheid van deze lustrum wedstrijd heeft Yvonne Wereldsma een aantal bijzonder leuke aquarellen ter beschikking gesteld om in het clubhuis op te hangen. Deze aquarellen zijn door haar zelf gemaakt.