Zaterdag: de dag van de Q-wedstrijd in de lustrumweek

39 leden gingen de strijd aan, op jacht naar de grote hoofdprijs van deze dag: een weekend op Texel in Hotel Opdam en 2 greenfees van de Texelse Golfclub.

Met de dauw nog op de greens gingen om half 10 de eerste deelnemers van start.

Om 4 uur kon Ming Zhou de felbegeerde hoofdprijs in ontvangst nemen. Hij behaalde met een hcp van 35.5 wel 45 stableford punten bij elkaar!

De tweede prijs was voor Jasper Erdman met 42 stableford punten (hcp 14.7). Hij won de prijs die Hans von Burg ter beschikking stelde: 9 holes met de pro.

Gita Hoogeveen won het mandje lekkers dat door de Weco was gesponsord (hcp 28.1 met 39 stbfd).

Evenals alle andere dagen stond ook deze dag in het teken van de Robert Kalkman Foundation. Aan de deelnemers is een vrijwillige bijdrage gevraagd met als resultaat het mooie bedrag van €380,-

Iedereen nogmaals bedankt voor zijn bijdrage aan deze dag.

De Wedstrijdcommissie