Golfen tot eind 2018 voor slechts € 299,-

Als u lid wordt per 1 januari 2019

Op de Capelse Golfbaan kunt u genieten van een prachtige 18 holes golfbaan met A-status, een overdekte driving range, een clubhuis met een gastvrije ambiance en een goed restaurant.

Interesse?

Kom langs bij het secretariaat of neem contact op.
Telefoon 010 – 44 22 337 of per e-mail: secretariaat@golfclubcapelle.nl

Wat biedt het lidmaatschap

In de eerste plaats kunnen leden, indien zij in het bezit zijn van een NGF kaartje met minimaal baanpermissie, 7 dagen per week golfen op de 18-holes parkbaan!
Recreatief, maar zij kunnen ook deelnemen aan wedstrijden en overige activiteiten die door de verschillende commissies van de vereniging worden georganiseerd, zoals bijvoorbeeld de clubkampioenschappen, de zomeravond instuif, de herendagen en de damesdagen. Deelname aan de jaarlijkse landelijke NGF-golfcompetitie behoort ook tot de mogelijkheden.

Leden kunnen starttijden reserveren bij de caddiemaster of online via de website van de vereniging. Daarnaast geeft het lidmaatschap recht op:

• Onbeperkt gebruik van de driving range en de oefenfaciliteiten
  • Het introduceren van niet-leden tegen gereduceerd tarief
  • Tegen gereduceerd tarief golfen op de banen van de ‘Samenwerkende Golfclubs West Nederland’
  • 3x gratis spelen op elk van de deelnemende banen in het kader van de ‘Fabulous Golf’
  • Toegang tot en stemrecht op de Algemene Ledenvergadering van de vereniging
  • De mogelijkheid om een blokreservering te maken voor een golfdag met vrienden/familie
  • De registratie van uw handicap
  • De collectieve WA verzekering van de NGF