Medals over 9 holes

Vind je het leuk om aan een qualifying wedstrijd mee te doen maar heb je geen tijd of zin om 18 holes te spelen? Wellicht is een Medal over 9 holes dan iets voor jou. De wedstrijdcommissie zal in de maanden augustus en september 2018 bij wijze van proef twee keer een Medal (C) over 9 holes organiseren.

De inschrijfvoorwaarden zijn gelijk aan die voor de Medal B, met name een handicap van niet hoger dan 36. De spelvorm is ook gelijk aan de Medal B, namelijk driebal-stableford. Aan deze proef kunnen maximaal 21 deelnemers meedoen. De Medals over 9 holes op 18 augustus en 23 september gaan alleen door als tenminste 10 spelers per wedstrijd inschrijven.

Als er voldoende interesse in Medals over 9 holes bestaat, zullen wij hiermee rekening houden bij de samenstelling van ons wedstrijdprogramma voor het volgende seizoen.

De wedstrijdcommissie