Uitslag Matchplay Kampioenschappen

Het weekend van 14 en 15 juli werden de matchplay kampioenschappen gespeeld op Capelle .

Er hadden zich 32 heren ingeschreven zodat er een voorronde moest worden gespeeld.

Zaterdagochtend om 8 uur startte de eerste flight van de 16 geplaatste heren.

Na de middagronde hadden de heren John Leeuwenburg, Steven Klinkenberg, Gavin Baptiste en Ayrton van der Reest zich geplaatst voor de zondag.

Bij de dames waren er geen voorrondes en hadden Coos Erdman, Corinne van der Veen , Anneloes Hollman en Marijne Arends zich na de zaterdagronde geplaatst voor de zondag.

Zondag was wederom een warme zonnige dag en werd er weer vroeg gestart.

Bij de dames was de uitslag niet heel verrassend hoewel er hele spannende matches waren.

Coos werd wederom de matchplaykampioen bij de dames . Anneloes tweede, Corinne derde en Marijne vierde.

Bij de heren was het tot de laatste put op 18 spannend, maar door een schitterend schot uit de bunker won Gavin de partij en werd hij de matchplaykampioen bij de heren, gevolgd door John als tweede, Steven derde en Ayrton vierde.