Verslag Echt(e)parenwedstrijd maandag 21 mei.

Mede door het fantastische weer is de Echt(e)parenwedstrijd ook dit jaar weer een groot succes geworden. Met 44 koppels was de inschrijving voldoende groot om zelfs op een 4-tal holes met dubbele flights te moeten starten.

Er werd goed gescoord met ruim de helft van de scores (ruim) boven de 30 stableford punten en zelfs een top-9 met 35 stableford punten of meer.

Winnaar van de dag was het echtpaar Carin en Lex Cleton met 42 stableford punten. Vermeldens-waard is de eagle die zij op hole 14 lieten noteren.

Op de tweede plaats eindigden Anneke en Menno Vermaas met 39 stableford punten.

Derde geëindigd ook met 39 stableford punten zijn Yvonne en Peter de Waard, waarbij – naar verluid – Yvonne regelmatig de missers van Peter moest repareren. Wat uiteindelijk prima gelukt is.

Op de vierde plaats eindigden Martine en Huib Pieneman met 37 stableford punten.

Bovenstaande uitslag laat zien, dat het bovenin heel “close” was en dat wellicht één putt het verschil heeft gemaakt.

De aanmoedigingsprijs ging dit jaar naar Ingrid en Rein Wanders, die daarvoor beiden een doosje ballen ontvingen. Volgens Ingrid kwamen die héél goed van pas.

Verder was de prijs voor de team-leary voor Janet en Peter de Munnik, de longest bij de dames voor Anneke Vermaas en bij de heren voor Peter de Waard.

Met recht weer een dag, waarop iedereen trots kan zijn op zijn/haar prestatie. En we kijken alweer uit naar de volgende wedstrijd, de Familiewedstrijd begin juni.

De Wedstrijdcommissie