Verslag Familiewedstrijd 2018

Ondanks het (zeer) geringe aantal inschrijvingen hebben degenen, die wel meededen, een zeer geslaagde middag beleefd. Kinderen, kleinkinderen, neven, nichten, broers en zussen waren opgetrommeld om toch vooral mee te doen aan deze gezelligheidswedstrijd. En, mede door het fantastische weer, gezellig was het.

Gespeeld werd volgens het format “Greensome stableford”, wat een spelvorm is die niet door iedereen vaak gespeeld zal worden. Maar, het daarom niet minder leuk maakt.

Winnaars waren dit jaar Anja van Meurs met haar broer Peter Heuvel met 42 stableford punten.
Tweede werden vader en zoon Karel en Justin Eerhart met 40 punten. Met op de derde plaats met ook 40 punten, maar met een hogere playing handicap, Aldert van Veelen met zijn schoonvader Atoe Weng.

De Leary, die op hole 12 gespeeld werd, ging naar het echtpaar Corinne en Brian van der Veen.

Al met al een geslaagde middag. Al hopen we volgend jaar toch echt op meer deelnemers.

De Wedstrijdcommissie