Eerste Avond Instuif 2021 groot succes!

Chipping20green

Eerste Avond Instuif 2021 groot succes!

Terwijl de andere commissies al in januari het golfseizoen aftrapten, moest de commissie avond instuif wachten op de start van de zomertijd. Donderdag 1 april was het dan zo ver en konden we van start met onze eerste avond instuif van dit jaar. Doordat het nog niet zo lang licht is, startten we al om 17.30u (normaal 18.00u) vanaf holes 1 en 10 en met een beperkt aantal starttijden.

Gelukkig mogen we inmiddels weer met flights van drie de baan in waardoor we iedereen een plekje konden geven want voortbordurend op het succes van vorig jaar zaten we deze eerste instuif bijna vol. Hierdoor had een aantal golfers het geluk nog last minute aan te kunnen sluiten.

De avond instuif staat open voor alle leden maar is bijzonder geschikt voor onze leden die, naast golf, werken of studeren en natuurlijk ook voor onze de middagleden.
Voor de werkende leden is het een mooie kans om te netwerken.

Prachtig weer en de frisse, lenteachtige temperaturen maakten deze eerste avondinstuif tot een waar feestje. Dat was ook goed te merken bij de deelnemers.
Er werd lekker gegolfd maar het was bovenal gezellig.

Idealiter is er na de negen holes gelegenheid om na te borrelen of samen te eten.
Om de eerste een speciaal tintje te geven was er voor elke deelnemer een paasattentie.