Competitie 2024 van start!

Donderdag 4 april is het zo ver: dan gaat de NGF voorjaarscompetitie 2024 van start! Namens de club zullen 19 teams deelnemen en strijden voor eer en eeuwige glorie. De komende vijf donder-, vrij- en zondagen spelen de teams uit en wij ontvangen ook vele teams van andere clubs. De spelvorm is matchplay, en er gelden dus andere regels. Bovendien: met tien slagen kan je winnen als de ander 11 nodig heeft.

Ter voorbereiding op dit golf-competitie-geweld, zijn onze teams druk in de weer geweest:

• Trainen met elkaar. Check
  • Bunkerlessen van Hans. Check
  • Oefenwedstrijden tegen elkaar. Check
  • Voorspelen op andere banen. Check
  • Competitiemenu van Mulligan ontvangen. Check
  • Naar de regelavond van de Regel- & Handicapcommissie. Check
  • TC heeft alle teamcaptains:
    • richtlijnen taken van captains uiteengezet. Check
    • inlogcode wedstrijdformulier gegeven. Check
    • namen andere captains aangeleverd. Check
    • schema starttijden doorgestuurd. Check
    • het team-opgave-formulier gestuurd. Check
  • Competitie outfit gewassen en gestreken. Check
  • Pfff, competitie is zo simpel nog niet!

Het allerbelangrijkste is wel, dat wij er enorm zin in hebben. Om met elkaar en met veel plezier een sportieve prestatie neer te zetten. En mocht je zelf (nog) geen competitie spelen, kom gezellig langs op de club, of bezoek één van onze teams op een andere club. Als je wilt weten, wie waar speelt, klik dan hier voor de NGF competitie indeling. Ik wens iedereen, spelers en supporters, een hele mooi voorjaarscompetitie 2024!

Met sportieve groet,
Simone de Bruin