Happy Golf for Starters

Het seizoen voor Happy Golf voor Starters gaat weer beginnen.

Ben jij een startende golfer of begin je na een lange tijd weer met golfen? Happy Golf voor Starters is dan echt iets voor jou. We willen jullie op een gezellige manier kennis laten maken met de golfbaan. Het plezier in golfen en met een relaxed gevoel de baan in te gaan vinden wij heel belangrijk. We organiseren een middag met een ronde van 9 holes voor wie mee wil doen. We vormen een flight van twee starters en een ervaren golfer die tips kan geven hoe je nou eigenlijk door de baan gaat.

Net zoals jij vinden wij golfen heel leuk en willen we graag met jou de baan in gaan. We organiseren acht keer het event. Zaterdag 13 april starten we met de eerste.

Op de website van Golfclub Capelle staat er onderaan de pagina bij “de quick links” Happy Golf for Starters, klik hierop en dan vind je meer informatie en ook een mogelijkheid om je in te schrijven.

Namens het HG4S team

Brian van der Veen, Masha Bos, Joop Koster en Simone de Bruin