Verslag De Haij & Van der Wende IJspegelwedstrijd

Uniek: De Haij & Van der Wende IJspegelwedstrijd ging door!

Voor het eerst in het winterseizoen 2023-2024 werd De Haij & Van der Wende IJspegelwedstrijd gespeeld. Het was in alles merkbaar dat de spelers hunkerden naar de wei maar liefst 66 spelers, het maximale aantal, hadden zich ingeschreven ondanks de verwachte regenbuien op zondag.

Op zondag lag de baan er prima bij, een beetje vochtig hier en daar maar je kon zelfs rol op je bal krijgen op de fairway. En laten we niet vergeten dat we op zomergreens konden spelen. Bijna iedereen kon droog binnenkomen, alleen de laatste paar flights moesten de paraplu te voorschijn halen. Kortom, perfecte omstandigheden voor een mooie wedstrijd!

En de score van de top 3 was indrukwekkend:

op plaats 3 Barry Lai met 40 punten, plaats 2 Floris Geelen ook met 40 punten en de winnaar Ingrid Burggraaf met 41 punten.

Wij bedanken alle niet-winnaars voor hun deelname en uiteraard onze hoofdsponsor De Haij & Van der Wende Advocaten en hopen iedereen weer snel bij een volgende wedstrijd te zien.

De wedstrijdleiding